باربیکیو آپارتمانی بدون دود

چکیده باربیکیو آپارتمانی بدون دود. باربیکیو بدون دود به‌نحوی صورت گرفته است که هیچ‌گونه دودی ساطع نمی‌کنند. این نوع از باربیکیو برای استفاده در منازل آپارتمانی و کوچک بسیار مناسب هستند.
access_time ۱۴۰۱ يکشنبه ۱۲ تير
remove_red_eye 1455بازدید
باربیکیو آپارتمانی بدون دود

پخت غذاهای کبابی در تمام ایام هفته به‌خصوص در روزهای تعطیل در بین ایرانیان و حتی مردم دیگر کشورها رایج است. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که عاشق غذاهای کبابی و دودی‌اند اما به‌خاطر دود زیادی که در هنگام پخت ساطع می‌شود، تا به‌حال نسبت به تهیه باربیکیو اقدامی انجام نداده‌اید بهتر است هرچه زودتر این‌کار را انجام دهید. اگر آشنایی و اطلاعات چندانی نسبت به باربیکیو و کباب‌پز ندارید توصیه می‌کنیم مطالب درج شده در زیر را با دقت مطالعه کنید. زیرا ما در این مقاله از سایت باربیکیو تمامی نکات مهم برای خرید باربیکیو آپارتمانی بدون دود را درج کرده‌ایم.

 

معرفی انواع باربیکیو 

 باربیکیو از جمله وسایل کاربردی برای پخت و پز انواع مواد خوراکی هستند که در انواع مختلفی وجود دارند. هرکدام از این باربیکیوها ویژگی‌های خاصی دارند که این ویژگی‌ها مشخص کننده نوع کاربرد و استفاده از این دستگاه است.

کباب‌ پزها دسته‌بندی‌های مختلفی دارند که این دسته‌بندی بر اساس معیارهای خاصی تعیین می‌شود: رایج‌ترین انواع آن بر اساس نوع سوخت، متریال به‌کار رفته در ساخت و نحوه نصب آن هستند. کباب‌ پزهای سنگی، آجری نسوز، فلزی یا استیل و سیمانی از دسته‌بندی‌های کباب‌پز از لحاظ متریال ساخت آن‌ها هستند. کباب‌پزهای ایستاده، ذغالی رومیزی، گازی رومیزی، میز باربیکیو و باربیکیو دیواری از دسته‌بندی این محصول از لحاظ نحوه نصب و قرارگیری آن بوده و کباب‌پزهای گازی، برقی، چوبی، ذغالی، گازی-ذغالی و... در دسته‌بندی کباب‌پزها از لحاظ سوخت هستند.

 

باربیکیو سنگی

از سنگ‌های نشکن و مقاوم در برابر گرما و حرارت و همچنین سرما تهیه می‌شوند. اندازه‌های مختلفی دارند و انواع مختلف منابع حرارتی را می‌توان بر روی آن تعبیه کرد. 

 

باربیکیو فلزی

یا استیل، از باربیکیوهایی هستند که در سطح بازار بسیار رایج بوده و تقریبا انواع مختلف آن را در هر خانه، باغ یا ویلایی می‌توانید مشاهده کنید. این باربیکیو از استیل نگیر 304 مقاوم در برابر ضربه، خوردگی و زنگ‌زدگی تولید شده و معمولا در سایز و شکل و طرح‌های مختلف به‌صورت پیش ساخته و آماده وجود دارند.

 

باربیکیو سیمانی

باربیکیو سیمانی، با استفاده از سیمان تولید می‌شود که می‌توان آن را در اشکال مختلفی طراحی کرد. استفاده از نوع منبع سوختی به منابع در دسترس شما و سلیقه شما بستگی دارد.

منبع حرارتی کباب‌پزهای گازی از گاز شهری یا کپسول‌های مایع است.

 

باربیکیو چوبی

این نوع از باربیکیو را می‌توان با استفاده از چوب‌های خشک تنه درختان روشن کرد و از گرما و حرارت آن هم لذت برد و هم استفاده کرد.

کباب‌ پزهای ذغالی و چوبی از پرطرفدارترین انواع باربیکیو هستند که سوختن چوب و ذغال طعم بسیار بی‌نظیری به غذای شما خواهند بخشید.

باربیکیو گازی-ذغالی از باربیکیوهایی هستند که دارای دو نوع سوخت می‌باشند. این باربیکیو مزیت بزرگی که دارد این است که در مواقعی که دوست داشته باشید می‌توانید از چوب یا ذغال برای روشن کردن آن و پخت غذا استفاده کنید و در صورت نیاز یا پخت حجم زیادی از غذا از سوخت گازی آن استفاده کنید.

 

برای مشاوره رایگان خرید باربیکیو گازی و خرید باربیکیو ذغالی با کارشناسان آذر افروز تماس بگیرید.

 

ویژگی‌های باربیکیو بدون دود

طراحی باربیکیو بدون دود به‌نحوی صورت گرفته است که هیچ‌گونه دودی ساطع نمی‌کنند. این نوع از باربیکیو برای استفاده در منازل آپارتمانی و کوچک بسیار مناسب هستند و حتی می‌توانید انواع رومیزی آن را نیز خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. طراحی و ساخت طبق استانداردهای ملی، حمل و نصب آسان، سهولت در استفاده، استفاده از انرژی سوختی بسیار کم اما ایجاد حرارت مناسب، دارا بودن سیخ‌گردان چند محوره، امکان تعویض ژیگلر شیر گاز و کاملا بهداشتی و ایمن بودن از مهمترین ویژگی‌های این محصول است.

 

خرید باریکیو آپارتمانی از فروشگاه اینترنتی آذر افروز

برای مشاهده قیمت باربیکیو آپارتمانی در اندازه و ابعاد مختلف به‌صورت سفارشی و یا پیش ساخته با سایت اینترنتی فروشگاه آذر افروز  مراجعه نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره‌های قبل از خرید نیز بهره‌مند شوید. سفارش این محصول در جنس‌های مختلف فولادی و چوبی-فولادی جلوه خاصی به محیط شما داده و علاوه بر آن کارایی زیادی خواهد داشت.

 

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر کلیک کنید:

باربیکیو گازی بهتر است یا زغالی

چه باربیکیو هایی مناسب فضای باز هستند

باربیکیو ویلایی چیست

زهرا خداکرم زاده

کارشناس ارشد تولید محتوا