طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی

چکیده طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی . در ادامه این مقاله به بررسی طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی و  مواد لازم برای پخت پیتزا سبزیجات رژیمی با باربیکیو به طور کامل توضیح داده شده است.
access_time ۱۴۰۰ شنبه ۳۰ بهمن
remove_red_eye 1121بازدید
طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی

افراد زیادی برای حفظ سلامت خود تغییراتی را در رژیم غذایی خود ایجاد کرده‌اند. این کار می‌تواند به حفظ سلامت و رسیدن به وزن ایده‌آل کمک کند. ما در زیر طرز تهیه پیتزا سبزیجات رژیمی را برای این دسته از افراد تهیه کرده‌ایم.

 

 مواد لازم برای پخت پیتزا سبزیجات رژیمی با باربیکیو

گوجه فرنگی                ۲ عدد کوچک

پیاز                          ۱ عدد متوسط

قارچ                             ۱۵۰ گرم

ذرت کنسروی              ۵  قاشق غذاخوری

فلفل دلمه‌ای                 ۱ عدد

خمیر پیتزای آماده          ۳ عدد

روغن زیتون               ۱ عدد قاشق غذاخوری

سس کچاپ یا باربیکیو     به میزان لازم

پنیر پیتزا                    به میزان دلخواه

برای اطلاع قیمت باربیکیو ،خرید باربیکیو، خرید باربیکیو گازی، خرید باربیکیو ذغالی وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و باربیکیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

طرز تهیه برای پخت پیتزا سبزیجات رژیمی با باربیکیو 

ابتدا دستگاه باربیکیو خود را روشن کنید تا گرم شود. کلیه سبزیجات را در اندازه دلخواه خرد کنید. قارچ را به‌صورت جدا با کمی روغن تفت دهید تا آب آن بخار شود.

خمیر پیتزا را در سینی گریل قرار دهید. با قاشق یا هر ابزار دیگری سس باربیکیو یا کچاپ را روی خمیر پهن کنید. روی آن را پنیر پیتزا ریخته و کلیه سبزیجات خرد شده و قارچ را روی آن بریزید. سپس مجدد به آن پنیرپیتزا اضافه کنید.

خمیر پیتزا را روی باربیکیو قرار دهید تا پخته شود. وقتی خمیر تغییر رنگ داد و پنیر پیتزا آب شد پیتزای شما آماده است.

پیتزا را با سس دلخواه میل کنید.

فروشگاه اینترنتی آذر افروز بورس فروش باربیکیو در تهران با ارائه انواع باربیکو و کباب‌پز باکیفیت و متنوع از عرضه‌کنندگان معتبر و باسابقه فعال در این حوزه می‌باشد که توانسته است رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از طریق سایت آذرافروز خرید آسانی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است. فروشگاه اینترنتی آذرافروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز بورس فروش باربیکیو در تهران ، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید باربیکیو تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

 

دیگر مطالب پر بازدید در فروشگاه باربیکیو در تهران

اصول بهداشتی و ایمنی هنگام استفاده از باربیکیو

باربیکیو ویلایی چیست و انواع آن

باربیکیو دیواری چیست

زهرا خدا کرم زاده

کارشناس ارشد تولید محتوا