باربیکیو دیواری و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید!

چکیده باربیکیو دیواری چیست. در ادامه این مقاله به بررسی باربیکیو دیواری چیست و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید به طور کامل می پردازیم.
access_time ۱۴۰۰ دوشنبه ۸ آذر
remove_red_eye 1375بازدید
باربیکیو دیواری و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید!

باربیکیو در واقع نوعی کباب‌پز است که برای پخت غذاهای کبابی در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها استفاده می‌شود. این کالا انواع گوناگون و دسته‌بندی‌های مختلفی دارد. یک نوع دسته‌بندی بر اساس نوع سوخت و منبع حرارتی آن صورت می‌گیرد. باربیکیو برقی که با استفاده از نیروی برق و از طریق سیم‌کشی و دو شاخه کار می‌کند، باربیکیو گازی از طریق گاز شهری یا گاز مایع منبع حرارتی‌اش تامین می‌شود، ذغالی و چوبی که با استفاده از ذغال و چوب می‌توان به پخت غذا پرداخت.نوع دیگری از این دسته‌بندی‌ها به متریال به‌کار برده شده در ساخت باربیکیو و نوع دیگر آن با نحوه نصب و شکل ظاهری آن مرتبط است. که برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع باربیکیو لازم است به شرایط فضایی که در اختیار دارید، نوع سوخت در دسترس و میزان بودجه و هزینه صرف شده را در نظر داشته باشید.

باربیکیو دیواری نوعی از کباب‌پز است که از دو نقطه به دیوار و تکیه‌گاه محکمی ثابت شده و به آن می‌چسبد. سوخت این باربیکیو به سوخت در دسترس شما بستگی دارد. اما نوع ذغالی آن می‌تواند برای هر مکان و فضایی مورد استفاده قرار گیرد. این نوع از باربیکیو معمولا قابلیت تا و جمع شدن را دارد و به این صورت است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و شما می‌توانید در هر مکانی که دیوار و تکیه‌گاه ثابت و محکمی داشته باشید آن را نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کباب پز تاشو یا گریل‌های دیواری پس از استفاده در هنگام پذیرایی از یک گروه یا جمعی از دوستانتان به راحتی جمع می‌شوند و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید تا می‌شوند. کاسه آتشدان فولادی چه در حالت باز و چه در حالت بسته عالی به نظر می‌رسد. آتشدان‌های ذغالی با نگه‌داشتن این ذغال‌ها استفاده مجدد از آن را بدون دورریختن فراهم می‌کنند.یکی دیگر از ویژگی‌های خوب در مورد این گریل دیواری این است که می‌توان آن را در هر ارتفاعی نصب کرد که برای افراد با نیازهای خاص بسیار ایده‌آل است.یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار خوب این کباب‌پز داشتن یک صفحه فولادی گرد است که به دیوار ثابت می‌شود این هم به نگه‌داشتن توری و صفحه گریل کمک می‌کند و هم این‌که از کثیف شدن و چسبیدن گرد خاکستر به دیوار جلوگیری خواهد کرد.

افرادی که طعم و بوی طبیعی غذای کبابی را دوست دارند بهتر است نوع ذغالی باربیکیو را خریداری کنند زیرا ذغال و چوب اگرچه زمان پخت غذا را طولانی‌تر می‌کنند اما طعم غذا را بسیار لذیذ و خوشمزه خواهند کرد. و شما با پخت غذا بر روی آن می‌توانید پذیرایی بی‌نظیر و به یاد ماندنی را در ذهن مهمانان خود ثبت کنید.در هنگام خرید باربیکیو بهتر است میزان نسبی خوراک و غذاهای قابل پخت و تعداد افرادی که می‌خواهید برای آن‌ها غذا درست کنید را در نظر بگیرید و سایز متناسب با آن را خریداری کنید.

برای  خرید باربیکیو وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و باربیکیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

مشخصات فنی باربیکیو دیواری

باربیکیو دیواری بهترین انتخاب برای افرادی است که در آپارتمان یا خانه‌های مسکونی کوچک زندگی می‌کنند ولی به غذاهای کبابی بسیار علاقه‌مند هستند. زیرا هم فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و هم پس از استفاده می‌توان آن را تا کرد تا دست و پاگیر نشود.این محصول در اندازه‌های مختلفی وجود دارد که مشتریان با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین آن را خریداری می‌کنند.استفاده از بهترین و باکیفیت‌ترین متریال در ساخت بدنه این محصول، مانع از زنگ زدن، خراب شدن، ایجاد و خط و خش، ایجاد تورفتگی یا بیرون آمدگی و یا ذوب شدن باربیکیو خواهد شد. بهتر است برای خرید این کالا به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید و از کیفیت خوب آن اطمینان حاصل فرمایید.

 

مزایای باربیکیو دیواری

یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده از باربیکیو دیواری، حفظ مواد مغذی و خاصیت مواد خوراکی است. مواد خوراکی دارای خواص متعدد و زیادی هستند که برای بدن بسیار ضروری‌اند. به همین دلیل لازم است برای تهیه غذا روشی را انتخاب کنید که این خواص را حفظ کند. استفاده از باربیکیو دیواری با هر نوع منبع سوختی می‌تواند این امکان را برای شما فراهم سازد. اگر حواستان جمع باشد و اجازه ندهید غذا بسوزد این روش پخت از سوختن روغن مواد خوراکی که دارای روغن هستند جلوگیری خواهد کرد و ارزش غذایی آن را حفظ می‌کند.

 

برای اطلاع قیمت باربیکیو ، خرید باربیکیو گازی، خرید باربیکیو ذغالی وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و باربیکیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

در زمان استفاده از باربیکیو دیواری به نکات زیر توجه کنید:

رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از هر نوع باربیکیو لازم و ضروری است.

  • داشتن یک کپسول آتش‌نشانی در نزدیکی باربیکیو برای استفاده در مواقع ضروری لازم است.
  • هنگام پخت غذا بهتر است از لباس و دستکش‌های نسوز مخصوص استفاده کنید تا آسیبی به بدنتان نرسد.
  • اگر از نوع گازی باربیکیو دیواری استفاده می‌کنید در صورتی‌که باربیکیو ناگهان خاموش شد بهتر است بعد از چند دقیقه مجدد آن را روشن کنید تا تجمع گاز باعث بروز آتش نشود.
  • تمیز کردن باربیکیو پس از هر بار استفاده و بعد از سرد شدن آن از خراب شدن و پوسیدگی و همچنین تجمع میکروب و آلودگی بر روی آن جلوگیری خواهد کرد.

 

انواع باربیکیو دیواری

 

باربیکیو دیواری انواع مختلفی دارد. یکی از دسته‌بندی‌های آن به منبع سوختی باربیکیو دیواری مرتبط است. باربیکیو دیواری گازی، باربیکیو دیواری برقی، باربیکیو دیواری ذغالی و باربیکیو دیواری چوبی در این دسته‌بندی قرار دارند. باربیکیو گازی و برقی را می‌توان تمیز و بی‌دردسرترین منبع سوختی باربیکیو دیواری شناخت. البته نکته مهمی که در این‌جا باید به آن توجه کرد تجهیز محل قرارگیری باربیکیو دیواری به برق و شبکه گاز شهری است.

 

آذرافروز بورس فروش باربیکیو در تهران با ارائه انواع باربیکو و کباب‌ پز باکیفیت و متنوع از عرضه‌کنندگان معتبر و باسابقه فعال در این حوزه می‌باشد که توانستهآ است رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از طریق سایت آذرافروز خرید آسانی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است. شما می‌توانید برای خرید کباب پز تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

 

دیگر مطالب پر بازدید درسایت آذر افروز:

باربیکیو سنگی

تبدیل اجاق گاز به کباب‌ پز

باربیکیو چیست

زهرا خداکرم زاده

کارشناس ارشد تولید محتوا