معرفی انواع باربیکیو مناسب برای آلاچیق

چکیده انواع باربیکیو مناسب برای آلاچیق . در ادامه این مقاله به بررسی تفاوت بین باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی در چیست به طور کامل می پردازیم.
access_time ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۴ آذر
remove_red_eye 2002بازدید
معرفی انواع باربیکیو مناسب برای آلاچیق

خرید یا ساخت ویلا برای اکثر ما نقش بسیار مهمی در ایام تعطیلی و سپری کردن اوقاتی خوش در کنار خانواده و دوستانمان را دارد.ساخت و نصب باربیکیو مناسب که حرارت خوبی داشته باشد می‌تواند به شما در تهیه و تدارک غذایی خوشمزه و بی‌نظیر برای مهمانانتان کمک کند. این‌که چه نوع کباب‌پزی می‌تواند برای آلاچیق شما مناسب باشد یک مسئله مهم است که باید در این انتخاب دقت زیادی به خرج دهید. برای شناخت بهترین انواع کباب‌پز در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

برای  خرید کباب پز وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و کباب پز مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

معرفی انواع باربیکیو مناسب برای آلاچیق 

خرید بهترین و مناسب‌ترین باربیکیو از بین صدها کباب‌پزی که وجود دارد می‌تواند کمی سخت باشد زیرا این محصول از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. اطلاع از انواع مختلف کباب‌پز، خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی که هرکدام از آن‌ها دارند به شما کمک می‌کند بتوانید با توجه به فضایی که برای نصب کباب‌پز در اختیار دارید، میزان بودجه و سلیقه خود بهترین نوع آن را خریداری کنید.رایج‌ترین نوع کباب‌پزهای قابل استفاده برای آلاچیق انواع گازی و ذغالی کباب‌ پز است که به شما در تهیه غذایی خوشمزه و خوش طعم کمک خواهد کرد.

 

باربیکیو گازی

این نوع کباب‌ پز با استفاده از گازکشی شهری یا کپسول مایع کار می‌کند و شما می‌توانید با توجه به حرارت زیاد و یکنواختی که این باربیکیو دارد غذا را در حجم زیاد در کمترین زمان ممکن تهیه نمایید. از مزیت‌های مهمی که این نوع کباب‌پز دارد این است که دود و آلودگی زیادی تولید نخواهد کرد و استفاده از آن بسیار آسان و ساده خواهد بود.لازم است بدانید که کباب‌پزهای گازی، آلودگی‌های باربیکیوهای ذغالی را نخواهند داشت.

اگر به‌دنبال خرید کباب‌پزهای استاندارد و باکیفیت هستید بهتر است جنس‌های آلومینیومی آن را خریداری کنید. زیرا آلومینیوم از مقاومت زیادی برخوردار است و دچار زنگ زدگی نشده و مقاومت خاصی در برابر خورندگی دارد. این خصوصیات سبب خواهند شد که شما بتوانید از این محصول تا چند سال استفاده کنید. علاوه بر این تمیز کردن آن نیز بسیار آسان می‌باشد.کباب‌پزهای گازی معولا دارای دو شعله در قسمت بالایی و سه الی پنج شعله در قسمت پایینیشان هستند که این بنابه نوع کباب پز می‌تواند متغیر باشد.

 

برای مشاوره رایگان خرید باربیکیو و  قیمت باربیکیو با کارشناسان آذر افروز تماس بگیرید.

 

به‌طور کلی سطح کباب‌ پزهای گازی از 4 نوع مواد مختلف ساخته و تولید می‌شود:

  • میله‌هایی از جنس آهن
  • میله‌های استیل 304 ضدزنگ
  • ورقه‌های استیل ضدزنگ
  • میله‌های استیل سرامیکی

 

باربیکیو ذغالی

باربیکیو ذغالی از پرطرفدارترین نوع کباب‌پز است. این باربیکیو شکل پیشرفته منقل و ذغال برای تهیه غذا است. که بسیار پیشرفته و کاربردی‌تر است به‌علاوه این‌که انواع مختلف آن و تولید این باربیکیو در شکل‌های مختلف می‌تواند حق انتخاب شما را در هنگام خرید بیشتر کند.سوخت اصلی باربیکیو ذغالی، از ذغال طبیعی یا فراوری شده است. که طعم دودی و بسیار بی‌نظیری به غذا خواهد بخشید. افرادی که طعم طبیعی و دودی غذا را می‌پسندند بهتر است برای آلاچیق از باربیکیو ذغالی استفاده کنند. به علاوه سینی نگهدارنده ذغال امکان کنترل میزان حرارت را به شما خواهد داد. استفاده از ذغال برای پخت غذا اگرچه کمی زمان‌بر است و شما باید مدت زمانی را سرپا بایستید تا غذا پخته شود اما ذغال نسبت به باربیکیو گازی یا سایر انواع دیگر آن حرارت بیشتری داشته و غذا را کاملا مغزپخت خواهد کرد.

 

سطح کباب‌ پزهای ذغالی به‌طور کلی از چهار متریال مختلف ساخته می‌شود:

  • میله‌های آهنی
  • سرامیکی
  • میله و ورق استیل ضدزنگ

برای اطلاع خرید باربیکیو گازی، خرید باربیکیو ذغالی وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و باربیکیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تفاوت بین باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی در چیست؟

اگر قصد خرید باربیکیو مناسب برای باغ، ویلا، حیاط منزل و یا تراس و بالکن خود را دارید اما در خرید نوع باربیکیو و این‌که بین باربیکیو گازی و باربیکیو ذغالی کدام‌یک برای شما مناسب است دچار تردید هستید؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا تمام تفاوت‌های کلی و جزئی این دو محصول را برای شما بیان کنیم. مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت این دو محصول؛ همان‎‌طور که از نام آن نیز مشخص است، به منبع حرارت آن‌ها مربوط می‌شود. باربیکیو گازی را می‌توان به گاز شهری و یا کپسول متصل کرده و مورد استفاده قرار داد. باربیکیو ذغالی را نیز می‌بایست با استفاده از ذغال‌های فعال یا طبیعی روشن کرد. در ادامه با توضیح مختصری از باربیکیو گازی و ذغالی، می‌توان تفاوت‌های این دو محصول را بیشتر درک کرد.

 

فروشگاه اینترنتی آذر افروز بورس فروش باربیکیو در تهران با ارائه انواع باربیکو و کباب‌ پز باکیفیت و متنوع از عرضه‌کنندگان معتبر و باسابقه فعال در این حوزه می‌باشد که توانستهآ است رضایت مشتریان خود را بیش از پیش جلب نماید. امکان خرید حضوری و غیرحضوری از طریق سایت آذرافروز خرید آسانی را برای مشتریان عزیز فراهم ساخته است.فروشگاه اینترنتی آذرافروز از بهترین و با کیفیت‌ترین طرح‌های ساخت باربیکیو برخوردار است. باربیکیوهای این فروشگاه قبل از رسیدن به دست مشتری‌‌ها تست می‌شوند تا هیچگونه خطر احتمالی برای مشتری‌ها ایجاد نکنند. قیمت باربیکیو و قیمت کباب پز بورس فروش باربیکیو در تهران ، باتوجه به شکل‌ها و جنس باربیکیوها متفاوت بوده و با در نظر گرفتن کیفیت خوب آن‌ها، بسیار منصفانه هستند. فروشگاه اینترنتی افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید باربیکیو تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

 

دیگر مطالب پر بازدید درسایت آذر افروز:

کباب پز تابشی چیست

باربیکیو ویلایی چیست

تبدیل اجاق گاز به کباب‌ پز

باربیکیو چیست

 

زهرا خدا کرم زاده

کارشناس ارشد تولید محتوا