طرز تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو

چکیده طرز تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو. در ادامه این مقاله به بررسی مواد لازم برای تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو به طور کامل می پردازیم.
access_time ۱۴۰۰ شنبه ۳۰ بهمن
remove_red_eye 1025بازدید
طرز تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو

ماهی یکی از غنی‌ترین محصولات غذایی است. ماهی سرشار از پروتئین، ویتامین دی و اسیدهای چرب امگا ۳ می‌باشد که برای مغز و بدن بسیار مهم هستند. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و ماهی را در برنامه غذایی خود دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ماهی تیلاپیا را در یکی از وعده غذایی خود، با استفاده از باربیکیو تهیه کنید. ماهی تیلاپیا پخته شده با باربیکو یک غذای مفید و بسیار خوشمزه است که شما را به خوردن ماهی ترغیب خواهد کرد. برای آشنایی با طرز تهیه ماهی تیلاپیا با ما همراه باشید.

 

 

دستور پخت ماهی تیلاپیا با باربیکیو

 

مواد لازم برای تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو:

  1. فیله تیلاپیا ۸ عدد
  2. کره ذوب شده 4/1 پیمانه
  3. نمک نصف قاشق مرباخوری
  4. پودر پاپریکا دو قاشق مرباخوری
  5. پودر فلفل سفید نصف قاشق مرباخوری
  6. پودر فلفل قرمز نصف قاشق مرباخوری
  7. پودر آویشن 4/1 قاشق مرباخوری
  8. ریحان آسیاب شده 4/1 قاشق مرباخوری
  9. پودر سیر یک قاشق مرباخوری
  10. پودر پیاز یک قاشق مرباخوری

 

برای اطلاع قیمت باربیکیو ،خرید باربیکیو، خرید باربیکیو گازی، خرید باربیکیو ذغالی وارد سایت آذر افروز شوید و اطلاعات جداگانه باربیکیو را مطالعه نمایید. کافی است از محصولات ما دیدن فرمایید و باربیکیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

طرز تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو:

 

مرحله اول:

ابتدا فیله‌های ماهی را به خوبی بشویید و آن را روی توری یا دستمال کاغذی آشپزخانه قرار دهید تا آب آن خشک شود. سپس با یک فرچه ماهی را به کره ذوب شده آغشته کنید.

مرحله دوم:

نمک، پاپریکا، فلفل سفید، فلفل قرمز، آویشن، ریحان، پودر سیر و پودر پیاز را در یک کاسه مخلوط کنید و آن را بر روی فیله ماهی بپاشید به‌طوری‌که کل فیله را پوشش دهد. نیم ساعت صبر کنید تا مواد به خورد ماهی برود.

مرحله سوم:

در این فاصله باربیکیو را روشن کنید تا داغ شود و ماهی را بر روی قسمت گریل باربیکیو قرار دهید.

پس از این‌که ماهی تغییر رنگ داد آن را برگردانید تا قسمت دیگر آن نیز پخته شود.

ماهی تیلاپیای شما آماده است. آن را در یک دیس قرار دهید و با سبزی جعفری، لیموترش و هر نوع چاشنی دلخواه تزئین کرده و سرو نمایید.

 

تهیه ماهی تیلاپیا با باربیکیو:

همانطور که مشاهده کردید تهیه ماهی یک فرایند بسیار ساده، لذت بخش و لذیذ است. ماهی تیلاپیای جز غذاهای دریایی شناخته شده است که ارزش امتحان کردن را دارد. اگر قصد دارید که یک عصر دلنشین را با خانواده خود تجربه کنید حتما پخت این غذا را امتحان کنید.

 

فروشگاه اینترنتی آذر افروز از باربیکیو ذغالی پایه‌دار، باربیکیو ذغالی کابینت‌ دار و باربیکیو ذغالی رومیزی برخوردار است. شما می‌توانید برای خرید باربیکیو تماس حاصل فرمایید؛ کارکنان این مجموعه آماده‌ی پاسخگویی به سوال‌های شما هستند.

 

برای اطلاعات بیشتر لینک زیر کلیک کنید:

طرز تهیه بادمجان کبابی و گوجه ترکی

طرز تهیه کباب برگ رستورانی در منزل با باربیکیو

طرز تهیه اسنک مرغ با باربیکیو

 

زهرا خدا کرم زاده

کارشناس ارشد تولید محتوا